Amitiel: senaste intervjun med Anders Forsberg i allehanda påstår han att det finns " inga" pengar till nyförvärv. Det låter ju betryggande?
Inlägg: 1644306
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84:
Och Svartvadet säger att det finns pengar så vem av dom tror du har mer insyn i ekonomin?
Och Svartvadet säger att det finns pengar så vem av dom tror du har mer insyn i ekonomin?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Steken84:
Så, vad blir nya förstakedjan nu då?
Skröder, Påhlsson ,Öberg :P