Inlägg: 1644307
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: den kan vara flanagan, Possler och Skröder vilket är ok. Problemet blir längre ned i hierarkin där det ser oerhört tungt ut.
Steken84:
Så, vad blir nya förstakedjan nu då?
Skröder, Påhlsson ,Öberg :P