Emil Djuse klar och detta är en mycket bra värvning.
Inlägg: 1644397
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Djuse har fortfarande kvar en del att utveckla, men jag är förvånad att Frölunda släpper honom, enda anledningen jag kan komma på är att han krävt mer speltid. Dock är han en framtidsman i svensk hockey och det måste svidit för Frölundas del.