Djuse har fortfarande kvar en del att utveckla, men jag är förvånad att Frölunda släpper honom, enda anledningen jag kan komma på är att han krävt mer speltid. Dock är han en framtidsman i svensk hockey och det måste svidit för Frölundas del.
Inlägg: 1644398
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI:Djuse kan nog utväcklas snabbt i Modo här då han nog kommer få rätt mycket speltid tror jag