Inlägg: 1645470
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
NuMo:
Det är konstigt, Modo har en förmåga att näta när jag är på toa... Eller i köket.
NuMo:
Det är konstigt, Modo har en förmåga att näta när jag är på toa... Eller i köket.
J F K:
Önerud! Påhlsson, Nettinen.
Vilka fantastiska spelare!