NuMo: bra bp där vi inte jagar oss ur position.
Inlägg: 1645466
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
J F K:
Ja riktigt bra. Ser ändå en skillnad i PP, där de andra försöker skjuta in pucken i mål, medan vi försöker passa till en medspelare.