Inlägg: 1645475
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
NuMo:det tycker jag med Modo skjöt 6 skott det är mycket nu för tiden annars rätt bra period för våran del tycker jag.
J F K:
Jag tycker att Nettinen har varit bland de bättre (minst dåliga) sedan han gjorde målet när han stod framför mål och styrde upp pucken i nättinentaket i någon hemmamatch för några omgångar sedan.