Inlägg: 1645469
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
J F K:
Jag tycker att Nettinen har varit bland de bättre (minst dåliga) sedan han gjorde målet när han stod framför mål och styrde upp pucken i nättinentaket i någon hemmamatch för några omgångar sedan.
Nättinen tycker jag inte är bra, men lite mindre dålig har han varit på slutet.