In med Wernblom i båset så det blir mera driv i spelarna.
Inlägg: 1645479
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
hanzon: Torp..... Hur fan kan man tillåta honom att soela så svårt? Det är ett lite turligt mål, men orättvist är det inte. Reideborn har varit bäst hos oss hittills.
Konstigt att linjedomarna inte kan icing för övrigt.
Konstigt att linjedomarna inte kan icing för övrigt.