Inlägg: 1645484
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
J F K:
Vi är klart bäst i SHL på att inte ta oss in på mål.
Vi är också väldigt bra på att inte skapa tryck i anfallzonen.
Konstigt att linjedomarna inte kan icing för övrigt.