Nu får Svartvadet jobba skiten ur sig, vi har en liten chans att nå play in men då måste vi få in någon som lyfter laget, skönt att Flanagan iaf är tillbaka efter uppehållet.
Inlägg: 1645545
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
ULTIMAVICI:
Nu får lulingarna svettas lite i alla fall. Tre raka mål har man släppt in varav det senaste i nummerärt underläge.
HV gör mot Lulio det vi gjorde mot dem tidigare.
Redigerad kommentar
Sv: Linköping-Modo
Glömde lägga till.. Nu är Reideborn förste keeper, annars får jag åka till Fjällräven och ta dig i örat Forsberg.