Inlägg: 1645550
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
NuMo: Jag måste ändå medge att det var ett steg i rätt riktning. Långt ifrån någon lysande match, men bättre än på ett tag.
ULTIMAVICI:
Nu får lulingarna svettas lite i alla fall. Tre raka mål har man släppt in varav det senaste i nummerärt underläge.
HV gör mot Lulio det vi gjorde mot dem tidigare.
Redigerad kommentar