NuMo: Jag måste ändå medge att det var ett steg i rätt riktning. Långt ifrån någon lysande match, men bättre än på ett tag.
Inlägg: 1645600
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo
J F K:
Jag fick samma känsla. Nu har vi förvisso haft lätt för LHC tidigare, men det kändes inte i närheten av så panikartat som tidigare. Så passande att uppehållet kommer då!