+ 1
Inlägg: 1645821
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Rytter: Tycker inte att utrensning endast är av godo, dock är det löneposter som Påhlsson, Skröder som gör att vi inte har möjlighet att bygga nytt på riktigt. Ska vi satsa på kontinuitet och en rejäl grund så måste det in kapital i början.
+ 1
Sv: Silly season
Rubeln i fritt fall, tappade 10% bara igår(!) totalt över 40% på 2 år.
Räkna med att det kommer brytas en hel del KHL kontrakt framöver.
+ 2
ULTIMAVICI:
Problemet för modo är att det har varit utrensning som gällt efter varje säsong. Går inte att tappa mer än halva laget och sedan försöka ersätta dessa med unga utvecklingsbara spelare och köpa in nya.