+ 2
Inlägg: 1645822
Svarskommentarer
Sv: Silly season
InVinoVeritas: Ställer du Rubeln mot dollarn som iaf jag tycker är en väldigt relevant jämförelse då några de bästa i KHL/NHL valt mellan ligorna så är skillnaden än mer skrämmande. Då har Rubeln tappat 50% köpkraft bara sedan 1 Januari.
Rubeln i fritt fall, tappade 10% bara igår(!) totalt över 40% på 2 år.
Räkna med att det kommer brytas en hel del KHL kontrakt framöver.