spud: Är nog ingen som tror att det inte arbetas på att värva, dock kommer kraven öka ju längre tid det tar, värvar man in en spelare om ett par veckor som lika väl kunde värvats tidigare blir nog flertalet supportrar besvikna med all rätt. Tror nog att det kommer att komma in en klasspelare med SHL mått mätt, om det lyfter laget? Kanske...
Inlägg: 1646436
Svarskommentarer
Sv: Silly season
ULTIMAVICI:
Vill i nuvarande läge inte gå in på några namn men vet att det är 3 spelare från finska ligan och 2 från KHL som dom är väldigt intresserade av och har kontakt med både agent, spelare och nuvarande lag.
Så nog arbetas det rätt hårt men SHL är inte den mest intressanta ligan att spela i för tillfället, räknas fortfarande som en väldigt bra liga bara inte så skoj och intressant att spela i.
Sv: Silly season
ULTIMAVICI: Det är klart att förväntningarna eller rättare sagt förhoppningarna stiger i väntan på en värvning.
Tyvärr har vi ju haft för lite publik för att det ska finnas något sådant stort utrymme.
Och även om jag verkligen gillar vår vd, så tror jag det saknas branschkunskap när hon direkt går in och satsar på publikens komfort och inte laget när hon gör en sådan investering.
Nåväl jag ska försöka bidra med mitt i mellandagarna. :)
Tyvärr har vi ju haft för lite publik för att det ska finnas något sådant stort utrymme.
Och även om jag verkligen gillar vår vd, så tror jag det saknas branschkunskap när hon direkt går in och satsar på publikens komfort och inte laget när hon gör en sådan investering.
Nåväl jag ska försöka bidra med mitt i mellandagarna. :)
+ 1