+ 1
Inlägg: 1646438
Svarskommentarer
Sv: Silly season
spud: Jag ställer mig tveksam till att det går att pressa ut så mkt mer ur MoDos relativt lilla potentiella publikunderlag. Inbillar mig att man kan ha större framgång på att söka pengar/sponsorer på ställen mer avlägset FC.
Tyvärr har vi ju haft för lite publik för att det ska finnas något sådant stort utrymme.
Och även om jag verkligen gillar vår vd, så tror jag det saknas branschkunskap när hon direkt går in och satsar på publikens komfort och inte laget när hon gör en sådan investering.
Nåväl jag ska försöka bidra med mitt i mellandagarna. :)