Bad_Brett: Bra inlägg, men förstår inte riktigt vad din poäng var. Om du hade någon? Känns som om du tyckte lite både och samtidigt.
Inlägg: 1646449
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Det jag tycker har varit lite av modos problem de senaste åren är att man gått in med en för svag trupp i starten, med hopp om att fylla på med spelare under seriens gång. Det har inte lyckats!