Det jag tycker har varit lite av modos problem de senaste åren är att man gått in med en för svag trupp i starten, med hopp om att fylla på med spelare under seriens gång. Det har inte lyckats!
Inlägg: 1646451
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Steken84: Det är ju bara en konsekvens av problemet brist på pengar.
Hönan och ägget..
Hönan och ägget..