Inlägg: 1646462
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Steken84: På vilket sätt verkar det meningslöst? Sist vi hade pengar var väl i januari 2007 när ecke värvade in 3-4 spelare av hög kaliber som ordnade guld till oss. Tror inte ett ögonblick att han hade bättre scouting än idag. Han hade bara mer pengar, förvisso stulna från vår framtid.
Vårt största problem är inte brist på organisation utan på pengar så ös på du nu när du har chansen svikarn.
Vårt största problem är inte brist på organisation utan på pengar så ös på du nu när du har chansen svikarn.
Sen vill man ju se nya namn till sin klubb! Det ger ju hopp! Jag blir riktigt besviken om inte svarten landar ett nyförvärv snart. Alla lag i shl kan värva spelare! Modo är i största behovet av alla lag just nu.
Har man inga ambitioner att stanna kvar i shl så kan man ju fortsätta att göra som man gör nu!
God jul & gott nytt år