Inlägg: 1646469
Svarskommentarer
Sv: Silly season
spud: Jo hade modo 100 miljoner att värva för så skulle det vara enkelt att vara gm. KHL fanns inte 07/08 och shl var ett stort varumärke. Inte nu. Därav lättare att kunna knyta till sig spelare utan scoutning. I min värld så hänger organisation och ekonomi ihop. Någonstans brister det när man slutar satsa på juniorer. Hade organisationen fungerat till 100% så skulle väl modo ha en bra ekonomi. Eller?
Organisation är kanske bra scoutning oxå? En general manager kanske inte ingår i en organisation?
Oj förlåt. Du jobbar inom modos organisation?
Ekonomiansvarig? Förstår varför du vill ha mina pengar!
Organisation är kanske bra scoutning oxå? En general manager kanske inte ingår i en organisation?
Oj förlåt. Du jobbar inom modos organisation?
Ekonomiansvarig? Förstår varför du vill ha mina pengar!
Vårt största problem är inte brist på organisation utan på pengar så ös på du nu när du har chansen svikarn.