Sven Tuta:tycker att det var fel att inte förlänga med honom han blev bara bättre och bättre och han var okej defensift också
Inlägg: 1649297
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille:Håller med, så är det med facit i handen. Istället för Nättinen så hade det varit ett klart uppköp. Nättinen lär definitivt inte få tröjan i taket hos oss.