modomille:Håller med, så är det med facit i handen. Istället för Nättinen så hade det varit ett klart uppköp. Nättinen lär definitivt inte få tröjan i taket hos oss.
Inlägg: 1649300
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Sven Tuta:aa men tycker att dom borde flytta nättinen till en annan kedja då han får han köra mer offensift och slipper tänka på att spela mycket defensif