+ 1
Inlägg: 1652758
Svarskommentarer
Sv: Modo - FBK
NuMo: Rätt dålig match från bägge lagen, men jag tar gärna ledningen. FBK spelar som vanligt fult och vårdslöst. Det var inte långt ifrån att Djuse fått en hjärnskakning...
Nåja, vi måste spela lite mer safe och dessutom försöka komma mer samlade. Det är som om forwards bara försvinner och blir för mycket upp till backarna att hitta en snudd på omöjligt passning.
Nåja, vi måste spela lite mer safe och dessutom försöka komma mer samlade. Det är som om forwards bara försvinner och blir för mycket upp till backarna att hitta en snudd på omöjligt passning.
Sv: Modo - FBK
NuMo: Känns rätt starka i anfallszon i alla fall, bara vi tar oss in lite oftare.
Jag känner mig positiv.
tjern:
Dessutom så känns det som att Färjestad börjar vina kamperna mer och mer. Modo duttar och fjuttar.