Inlägg: 1652764
Svarskommentarer
Sv: Modo - FBK
J F K: Fy fan vilken monstercrosschecking av Hedman. Den måste väl nästan anmälas till disciplinnämnden? :)
+ 1
Sv: Modo - FBK
J F K: Såhär har väl varje match sett ut sedan Perra tog över? Vi ser inte mycket ut för världen men samtidigt får vi motståndarna att se lika tråkiga ut. Även om vi måste skärpa till vissa saker och förbättra både defensiven och offensiven ytterligare så är detta rätt väg att gå. Tråkhockey är chansen vi har att plocka poäng över tid.
Nåja, vi måste spela lite mer safe och dessutom försöka komma mer samlade. Det är som om forwards bara försvinner och blir för mycket upp till backarna att hitta en snudd på omöjligt passning.