Schremp åter utanför SAIKs trupp, får gråa hår om det blir den sista värvningen till Modo.
Inlägg: 1655928
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Varför inte värva cehlin? 23 år och utvecklingsbar. Rightare och kostar säkert inte så mycket