Varför inte värva cehlin? 23 år och utvecklingsbar. Rightare och kostar säkert inte så mycket
Inlägg: 1656527
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Steken84: vi behöver en toppcenter är Chelin det? Jag hade hellre velat ha in Schremp fast med han kan man ju inte förlänga med 2/3 tror jag efter som Schremp vill spela där det är högst lön till exempel khl eller Sweizch stavning?.