Inlägg: 1656495
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
dempa: Haataja var bästa forward mot Djurgården, men trampade liksom de flesta andra forwards mest vatten mot HV där vi inte hade mycket av spelet. Det syns att det finns kvalité, men när vi inte har en enda riktigt bra konstuktiv center så är det svårt att få ut mycket ur spelare som Smolenak och Haataja...
Och Smolenak (läser hela tiden Småelak..) ?