dempa: Haataja var bästa forward mot Djurgården, men trampade liksom de flesta andra forwards mest vatten mot HV där vi inte hade mycket av spelet. Det syns att det finns kvalité, men när vi inte har en enda riktigt bra konstuktiv center så är det svårt att få ut mycket ur spelare som Smolenak och Haataja...
Inlägg: 1656507
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tråkigt nog låter det inte lovande för Timrå, får hoppas det löser sig.
Redigerad kommentar