Steken84: vi behöver en toppcenter är Chelin det? Jag hade hellre velat ha in Schremp fast med han kan man ju inte förlänga med 2/3 tror jag efter som Schremp vill spela där det är högst lön till exempel khl eller Sweizch stavning?.
Inlägg: 1656562
Svarskommentarer
Sv: Silly season
modomille: jag menar inte att man ska värva Cehlin stället för någon. Jag vill ha honom för framtiden.