Inlägg: 1657331
Svarskommentarer
Sv: Silly season
NuMo: Japp, han och den där finnen är ruskiga. Ritola är inte alls så imponerande som han får Credit för, utan det är den där jävla Ryno som är sjukt bra numera.
Johan Ryno fortsätter att imponera på mig. Jäkla synd att han inte slog igenom i Modo i stället.