NuMo: Japp, han och den där finnen är ruskiga. Ritola är inte alls så imponerande som han får Credit för, utan det är den där jävla Ryno som är sjukt bra numera.
Inlägg: 1657337
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Nu är det onsdag kväll och inte ens ett löst rykte kring eventuella värvningar. Känns som om Svarten inte kommer signa nåt mer innan lördag..
Bra eller dåligt?