Inlägg: 1657541
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Brashear spelar i 2:a femman ikväll. Skriver io denna tråd eftersom tråden Appråpå Ingenting inte fungerar
Redigerad kommentar
strountes:Dåligt. Jag tror inte detta lag fixar ett kval mot allsveenskt motstånd.
Hade detta lag startat i allsvenskan hade det inte varit mer än ett mittenlag.
Det måste förstärkas, annars är det nog kört.