Inlägg: 1657530
Svarskommentarer
Sv: Silly season
strountes:Dåligt. Jag tror inte detta lag fixar ett kval mot allsveenskt motstånd.
Hade detta lag startat i allsvenskan hade det inte varit mer än ett mittenlag.
Det måste förstärkas, annars är det nog kört.
Sv: Silly season
strountes:Kanske det presenteras ett nyförvärv till kvällen när Foppas tröja ska hissas?
Nu är det onsdag kväll och inte ens ett löst rykte kring eventuella värvningar. Känns som om Svarten inte kommer signa nåt mer innan lördag..
Bra eller dåligt?