Inlägg: 1658878
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno:Cumiskey är bättre en gysbergs tror jag hade gärnat velat ha han tillbaks och Regehr till nästa säsong
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
någon som har koll på om det finns någon sida med bra statistik för SHL. Förutom Swehockey och SHL.se:s egna (kassa) sajter?
Mrmadhawk har vi tydligen get bud på den här killen: www.eliteprospects.com/player.php?player=38823
Men tydligen var det rätt lågt bud.
"Mrmadhawk: TPS Åbos Simon Gysbers var på gång till Modo. Men enligt uppgift snålade man med budet. Annan klubb, eller bättre bud? Det är frågan."