Monno:Cumiskey är bättre en gysbergs tror jag hade gärnat velat ha han tillbaks och Regehr till nästa säsong
Inlägg: 1659631
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Är det någon back vi ska locka tillbaka är det ju Pöck. Iofs rätt gammal nu men. Jävlar va bra han var.
+ 1