modomille: Jaha. Måste blandat ihop honom med någon. Fick för mig han va typ 36-37. :-P
Inlägg: 1659669
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Kollade lite på Hossas träning på allehanda precis, ska vara ärlig och säga att jag inte var 100 på att han fortfarande var den klasspelare han var för några säsonger sedan, men satan i gatan så dominant han var i varje moment!
Förvånad om han inte snittar minst 1p/match i serien. Roche var förövrigt med och tränade för fullt igen.
Förvånad om han inte snittar minst 1p/match i serien. Roche var förövrigt med och tränade för fullt igen.