Inlägg: 1659695
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
ULTIMAVICI:tittar på träningen nu håller med att han är dominant i varje moment fast att han har nättinen som center bredvid mig gör mig besviken hade gärnat velat ha flanagan som var tilltänkt första center och han har blevit bättre och bättre sedan skadan,Roche och djuse i backpar med hossa väldigt offensiv kedja.
Förvånad om han inte snittar minst 1p/match i serien. Roche var förövrigt med och tränade för fullt igen.