Inlägg: 1659753
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Är ju ännu konstigare i texten:
"Det är på grund av skada han varit borta?
– Så kan man säga."
Vet inte riktigt hur man ska tolka det. Dåligt tränad?
"Det är på grund av skada han varit borta?
– Så kan man säga."
Vet inte riktigt hur man ska tolka det. Dåligt tränad?
Enligt Allehanda:
Modobacken spelklar "Hans problem är undanröjt" visst låter det lite kryptiskt?