Inlägg: 1659756
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: roche var nog dålig tränad såg ut som det på isen iaf han tränade ensam stog det när han var petad/skadad extra styrka och fysik pass kanske?
"Det är på grund av skada han varit borta?
– Så kan man säga."
Vet inte riktigt hur man ska tolka det. Dåligt tränad?