tjern:Ok det ät ju ok 11 skott. Spelar Hossa i afton, hör inte hans namn i sändningen?
Inlägg: 1664117
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
Gunnar Soderholtz: det är ingen idee' att ha hossa om han inte får köra med bra spelare,påhlson? Perra verkar vara dum i huve.