Gunnar Soderholtz: det är ingen idee' att ha hossa om han inte får köra med bra spelare,påhlson? Perra verkar vara dum i huve.
Inlägg: 1664198
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
modomille: Tycker Hossa är för slö på rören för att vara dominant på något vis tyvärr.