NuMo: Nej det var det inte men man måste ha modet att bryta med spelare när tillfälle ges.
Inlägg: 1664121
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
jämtland:
Trots dina fantastiska argument för att det just nu passar att bryta med Skröder så visar det sig ju ändå att han är poängäst i laget.
Det känns som att det fanns andra att välja på, men man kan såklart alltid välja den som man hade störst förväntningar på.
Sedinarna är t.ex. sämst i Vancouver.
Nordgren gjorde mål nu, så där har vi ju ett billigt kontrakt??
Sv: Linköping-Modo 150220
jämtland: Sitter bakom Modos bås och ska man ta det där som 6 man på isen så ver jag inte vad... Eller missade jag något?