jämtland: Sitter bakom Modos bås och ska man ta det där som 6 man på isen så ver jag inte vad... Eller missade jag något?
Inlägg: 1664135
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
ULTIMAVICI: det finns nada aggrisivitet framför eget mål
Vem tusan är generalen som har det ansvaret
Vem tusan är generalen som har det ansvaret