Inlägg: 1664143
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
Sven Tuta: jag såg matchen borta mot Växjö o det var bland det sämsta jag har sett av Modo. Men detta! Detta är fan i mig sämre. Var är attityden!!!!!!
Bänka alla ta in J20 imorgon istället mot Lule
Bänka alla ta in J20 imorgon istället mot Lule
Vem tusan är generalen som har det ansvaret