Inlägg: 1664303
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
Gunnar Soderholtz: Spelar ingen roll vilken liga vi spelar i, dom gör sitt i NHL, inte i Modo.
Självklart vinner vi mot Luleå.
hanzon:Jo, möjligen om vi blir kvar i SHL, men aldrig i allsvenskan.
Där kommer Sedins aldrig spela