modomille: Sedinarna kommer aldrig att spela i Modo, dom spelar i Vancover tills dom slutar med hockeyn, trist men sant.
Inlägg: 1664298
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
hanzon:Jo, möjligen om vi blir kvar i SHL, men aldrig i allsvenskan.
Där kommer Sedins aldrig spela