Inlägg: 1664304
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
supertr?tt: Hur många fler poäng hade vi haft, om vi "bara" hade varit näst sämst i PP? Speciellt med tanke på de många uddamålsförlusterna. Bad_Brett har redovisat PP stat i annan tråd
Monno: Visst vill jag ha en offensiv back. Men vi måste bygga bakifrån.
Hur helvetes många poäng har vi tappat framför eget mål iår?
Fler än en offensiv back kan stå för är jag helt säker på.