Inlägg: 1664295
Svarskommentarer
Sv: Linköping-Modo 150220
Monno: Visst vill jag ha en offensiv back. Men vi måste bygga bakifrån.
Hur helvetes många poäng har vi tappat framför eget mål iår?
Fler än en offensiv back kan stå för är jag helt säker på.
Jag blir bedrövad när jag det Hedman spela. Inte för spelet utan puck. Utan för den totala bristen på kreativitet i uppspelen. Vi har inget behov av backar med oduglig förstapass. Just nu har vi för många.
Men det är egentligen för det vi verkligen behöver är vettiga jäkla CENTRAR!!!
Henrik Sedin, kom hem för tusan!