+ 2
Inlägg: 1664751
Svarskommentarer
Sv: Modo-Luleå
S-vikaren: gnäll, gnäll, gnäll!
Som vanlig var det inte jag som blandade in min person i detta. Om man nu gör det får man nog förvänta sig svar.
Sawchuk:
Du verkar vara en pajas. Kolla på mig, allihopa! Jag är bäst. Jag vet allt. Jag har aldrig fel.